Nové předsednictvo KDU-ČSL bez žen nebude. Provázet je bude Panna Maria.

Poslední květnový víkend bylo zvoleno nové předsednictvo KDU-ČSL. Na závěr měsíce, který je zasvěcen Panně Marii, se do čela jediné křesťanské strany postaví pouze muži.

55 komentářů: „Nové předsednictvo KDU-ČSL bez žen nebude. Provázet je bude Panna Maria.

  • 29.5.2017 (17:36)
    Permalink

    Já toto rozhodnutí vítám s povděkem.
    I díky tomuto rozhodnutí je KDU zase blíže k naplňování Božího slova.

    1 Kor 14, 34 – ženy ať ve shromáždění mlčí, nedovolujte jim, aby mluvily, mají se podřizovat … mluví jasně.

    Dokud v předsednictu byly, tak pokud vím, nikdy neměly tolik kázně, aby to dodržely.
    Toto je jediné řešení.

    Reagovat
    • 29.5.2017 (18:21)
      Permalink

      S tou Pannou Marií je to otázka. Co například měl na své cestě z Fatimy proti Medjugorje papež František mi jasné není. Půst a modlitba od věci a špatné nejsou. V arabských/muslimských zemích např. od soboty půst právě probíhá a to i sám papež František považuje muslimy za bratry (a sestry) ve víře.

      Stejně tak (alespoň někteří) muslimové, považují za bratry nás (křesťany).

      Reagovat
      • 30.5.2017 (8:05)
        Permalink

        Mně je zcela jasné, co měl papež František proti Medjugorii. Ale není mi vůbec jasné, co má společného půst s tímto článkem. Zase si z nás děláte srandu?

        Reagovat
        • 30.5.2017 (13:37)
          Permalink

          Karle, Ty nemáš vůbec žádnou fantazii. 😉 Zmínka o půstu přece neodmyslitelně patří do diskuze ke každému článku, stejně tak, jako například zmínka o banánech či křížovém šroubováku. 🙂 🙂

          Reagovat
          • 30.5.2017 (13:57)
            Permalink

            Aha…že mně to nebylo hned jasné…:)

            Reagovat
        • 30.5.2017 (15:58)
          Permalink

          Milý Karle, legraci si nedělám já, ale článek z Panny Marie. Vůči Medjugorje se vyjádřil papež František. PŮST a MODLITBA jsou hlavním poselstvím z tohoto místa. Pakliže byste Medjugorje navštívil, učiníte zkušenost vlastní, ne zprostředkovanou. (Konec konců to se týká vás stejně, jako papeže Františka.)

          Místo, které je nazýváno „zpovědnicí Evropy“, kde se i po desítkách let lidé navracejí k Bohu a přistupují ke svátostem, lze těžko „knokautovat“ tvrzením, že se tam „pravidelně“ zjevovala (či zjevuje) Panna Maria. …

          Reagovat
          • 1.6.2017 (9:47)
            Permalink

            Nepochopil jste papeže správně.

            Reagovat
            • 3.6.2017 (1:30)
              Permalink

              Na mne nezáleží. Podstatným je, aby papeže Františka pochopil Bůh. … Stran Panny Marie: Nejenom Jan Špaček, ale ani papež František ji neznají „osobně“. … Jakkoli víra bude mít vždy charakter OSOBNÍHO vztahu.

              Reagovat
              • 6.6.2017 (9:54)
                Permalink

                V tomto případě záleží na Vás. Bůh je všemohoucí, nebál bych se že něco nechápe.

                Reagovat
                • 6.6.2017 (15:27)
                  Permalink

                  Apage Satanas!

                  Nepokoušejte. Bůh není ani vaším, ani mým služebníkem. Kdo jsem já, abych soudil druhého? Tvrdí-li Jan Špaček, že se mu zjevila Panna Maria (konkrétně napsal, že ji „osobně ZNÁ“, moje zkušenost to NENÍ. …

                  Ne každý, kdo mi říká „Pane, Pane“…

                  Reagovat
                  • 6.6.2017 (15:31)
                    Permalink

                    Co to píšete za hlouposti? Ovšem že Bůh není služebníkem mým ani vaším. Záleží na vás to, že nechápete papeže Františka. Proč si domýšlíte a vymýšlíte? 🙂

                    Reagovat
                    • 6.6.2017 (16:16)
                      Permalink

                      Co je „hloupost“ je relativní. Nepřímo tvrdíte, že Vy jste papeže Františka pochopil a v podstatě, že jste pochopil resp. chápete i Boha. Představa Boha coby „zajíce v kleci“ (našich představ) není PŘEDSTAVOU mojí.

                    • 7.6.2017 (8:37)
                      Permalink

                      😀 😀 já žasnu, co dokážete číst mezi řádky…. nezlobte se na mně, ale nepište prosím, že něco tvrdím, když netvrdím 🙂 Děkuji

  • 29.5.2017 (22:11)
    Permalink

    Letitá členka strany a předsednictvo bez žen se mi vůbec nelíbí. Ať to bylo s volbou jak bylo, myslím že nám dali vedoucí činovníci signál, že nás není třeba
    Tak se podle toho zařídím.

    Reagovat
    • 30.5.2017 (16:14)
      Permalink

      Pokud se neurazíte a pokud jsem pointu textu pochopil správně, dotyční chtěli pouze sdělit, že jsou i jiné lidské potřeby, než mít jen „plné bříško“. …

      Reagovat
      • 31.5.2017 (14:56)
        Permalink

        Musím Vás opravit. Pochopil jste to špatně.

        Reagovat
        • 31.5.2017 (16:03)
          Permalink

          V pořádku. Maminka je „Boží dar“.
          Dokud Vám vaří, pere a nakrmí vás, buďte za to rád.

          🙂

          Reagovat
  • 30.5.2017 (7:13)
    Permalink

    „Nebylo snadné vítězství, však Lenin lid svůj ved’,
    a Lenin viděl daleko, kupředu na sta let.“ 🙁

    Stejně tak nyní lidovci.
    Kdyby byl předsedou Čunek, měla by prý KDU-ČSL dobře našlápnuto na konstruktivní spolupráci s lídrem příštích voleb ANO. Ale takhle („bez bab“, jak říká Bolek Polívka ve filmu Dědictví, aneb …..), zdá se, že má obrovský politický potenciál v budoucí muslimské Evropě.
    🙂

    Reagovat
      • 30.5.2017 (20:42)
        Permalink

        S tou Evropou máte můj bezvýhradný souhlas!
        I když někde jsem četl, že:
        Zástupci Evropského parlamentu si odhlasovali, že budou usilovat o znovuzřízení prakontinentu Pangea, který by měl výrazně zjednodušit cestování mezi kontinenty a vyřešit problémy přetíženého evropského námořnictva s neutuchající migrací přes moře. „Vykalkulované úspory v dopravě jsou nesporné, takže na obnovení Pangey v původních hranicích je shoda napříč evropským politickým spektrem,“ řekl nám nejmenovaný český europoslanec. „Zatím jen není jasné, jestli se nám podaří srazit oddělené kontinenty pouhou společnou rezolucí nebo pro to bude třeba udělat i něco dalšího.“

        Reagovat
        • 31.5.2017 (16:37)
          Permalink

          To jsem nečetl. 🙂
          Třeba je to krycí název projektu „superdálnice“ na Krym. …
          ___

          Taková „malá“ obdoba „Hiway“ No.1 na Floridě.

          Reagovat
          • 1.6.2017 (14:38)
            Permalink

            Asi máte hodně nacestováno že? Manželku máte? 🙂

            Reagovat
              • 2.6.2017 (7:46)
                Permalink

                Já netvrdím, že se to vylučuje. Já se ptám, jestli máte manželku….

                Reagovat
                • 2.6.2017 (17:58)
                  Permalink

                  Co s tím má cestování společného? Tomu nerozumím.

                  Reagovat
                  • 5.6.2017 (8:39)
                    Permalink

                    Třeba to, jestli s Vámi manželka všude jezdí…

                    Reagovat
                    • 5.6.2017 (18:23)
                      Permalink

                      Nejezdí.

                    • 6.6.2017 (7:20)
                      Permalink

                      Takže tráví dny ve své domovině? 🙂

                    • 6.6.2017 (15:04)
                      Permalink

                      a) Do toho Vám nic není, b) Do práce chodíme každý za sebe. Na rodinnou dovolenou společně. Najděte si svoji vlastní. … 🙂

                    • 6.6.2017 (15:14)
                      Permalink

                      Hajný, S LÁSKOU. Nic mně do toho není, to je pravda, ale velmi mně to zajímalo, když jste takový cestovatel a dobrodruh…říkáte rodinnou – takže máte i děti, to je hezké 🙂

                    • 6.6.2017 (16:07)
                      Permalink

                      Milý Karle, je mi jasné, že VŮBEC Vás to nezajímalo. Za vyznání lásky děkuji nicméně: a) už jsem zadaný a b) NEJSEM „na chlapečky“. Sorry. …
                      _______________
                      Pakliže chcete vlastní děti registrované ani neregistrované partnerství s Janem Špačkem tohle nevyřeší.

                    • 8.6.2017 (14:33)
                      Permalink

                      Tak za prvé, lásku sem Vám nevyznával. Proč taky že? Za druhé – fakt mně to zajímalo. Za třetí – je dobře že znáte svou orientaci. Za čtvrté – neurážejte.

                    • 10.6.2017 (4:24)
                      Permalink

                      Tak to promiňte. Moc mne mrzí, že vás představa „partnerství“ s JŠ urazila. … On to nemusí být on. To bylo jen proto, že si také nic neodpustí a když může, tak popíchne a si přidá. O tématu homosexuality zde psal on dříve a narážky měl.

                      Pokud chcete mít děti, v přírodě to už tak je, že musejí na to být muž i žena.

                    • 19.6.2017 (15:07)
                      Permalink

                      Hloupost. Přirozenou cestou možná, ale je i adopce. Jestli Vás to neurazí, tak homosexuál opravdu nejsem 🙂

                    • 21.6.2017 (3:36)
                      Permalink

                      Nijak mne neuráží, že vás Pán Bůh stvořil.

                • 5.6.2017 (6:09)
                  Permalink

                  Beere, nebuď vlezlej. Třeba má manžela. To se na těchto stránkách přece nemůže přiznat. 😉

                  Reagovat
                  • 5.6.2017 (8:29)
                    Permalink

                    BINGO!!! 😃😃😃

                    ___________________

                    Záhada manžel(ky)a jestiť objasněnou.

                    _____________________

                    Oba jsou V BOŽÍ RUCE.

                    Reagovat
                    • 21.6.2017 (3:41)
                      Permalink

                      Zrovna od kněze bych vysmívání se Bohu („Jeho ruce“) nečekal. a) Ať chcete či ne, tak z logiky věci vás „Pán Bůh“ živí. b) kážete-li druhým je dobré mít OSOBNÍ zkušenost (vztahu s Ním) – tj. toho o čem „poučujete“.

  • 30.5.2017 (7:34)
    Permalink

    Mám podezření, že současné předsednictvo, potažmo možná celá KDU-ČSL, má našlápnuto ke svatosti…
    („kam čert nemůže, tam nastrčí….“ ) 🙂

    Reagovat
    • 30.5.2017 (13:40)
      Permalink

      Takže to asi bude lepší, abych sem teď nelezla – jakožto ženská bych mohla pokazit svatost chlapské diskuze o politice. ;.)

      Reagovat
      • 30.5.2017 (15:30)
        Permalink

        Ke svatosti má našlápnut pouze ÚV KDU-ČSL. Protože kdyby zesvatili i svou členskou základnu vyloučením bab, tak jim typuji úbytek cca 80%.

        Reagovat
  • 30.5.2017 (10:52)
    Permalink

    Nebo je to celé daleko pragmatičtější a méně záhadné – prostě se připravuje násilné převzetí moci, a na to se útlocitné ženy tak úplně nehodí 🙂

    Reagovat
    • 30.5.2017 (20:05)
      Permalink

      Politika je u nás pánský klub, kam se ženy opravdu „nehodí“.

      Reagovat
      • 1.6.2017 (9:21)
        Permalink

        Sorry jako, vy ženský to máte s tématem zábavy jednoduchý. Ale o čem se mají chlapi ve společnosti bavit, když nerodí?

        Reagovat
        • 1.6.2017 (10:38)
          Permalink

          Dodala bych: když nerodí a na vojnu už nechodí.

          Reagovat
          • 5.6.2017 (21:34)
            Permalink

            Dobrá tedy, opravuji.
            … nekojí, nerodí a na vojnu nechodí. 🙂
            Tý vogo, vono se to skoro rýmuje.

            Reagovat
  • 30.5.2017 (11:27)
    Permalink

    Ať už je to tak či onak, já jakožto věrný a pravidelný volič KDU-ČSL to vidím takto:

    MUDr. Zuzana Roithová je kultivovaná dáma z Jižních Čech, kterou znám osobně. Není sice v předsednictvu, ale je v celostátním výboru strany. V prvním kole přímých prezidentských voleb jsem ji volil. Sice nepostoupila, ale skončila tuším na 4. místě a mezi kandidátkami nejlépe (kam se na ni hrabala Bobošice)!😃😃😃

    Místo Zuzany Roithové bude nyní KDU-ČSL do předsednictva kooptovat Pannu Marii, což je vynikající. O její lidské – natožpak politické – bezúhonnosti nelze mít sebemenších pochyb😇. Leda že by Pannu Marii zpochybňovala KSČM, ale to jsou trapné a odepsané figurky, které normální člověk nemůže bráti vážně, neboť kdo bere vážně komunisty, je totální idiot a patří na uzavřené oddělení Bohnic!😜😜😜

    Takže s KDU-ČSL spolu s Pannou Marií a se Starosty nás čeká skvělý triumf ve volbách. Pavel Bělobrádek premiérem a Panna Maria Prostřednicí všech milostí!😇

    Reagovat
    • 30.5.2017 (12:26)
      Permalink

      No….já bych byl trochu opatrnější. Aby to nebyl skvělý propadák. Ona sice Panna Maria je jisto jistě nejvyšší kalibr transparentnosti a čistoty…což o politicích vždy říct nemůžeme, ale jestli bude chtít pomoct našim KDU politikům, to nevím. A navíc…potencionální voliči z řad evangelíků a protestantů sou fuč. Velká škoda. Asi to bohužel nebyl nejlepší tah. A přitom je to jenom o nedorozumění ve smyslu chápání úcty k Panně Marii…sbohem potencionální voliči KDU.

      Reagovat
      • 30.5.2017 (19:20)
        Permalink

        SOUHLAS.

        ____________________

        Pannu Marii jen jako tichou společnici KDU-ČSL.

        ______________________

        Ostatně i protestanté jsou V BOŽÍ RUCE.

        Reagovat
        • 21.6.2017 (3:51)
          Permalink

          Protestanté berou vztah s Bohem nejednou mnohem vážněji než „katolický kněz“. V Pákistánu zjišťuji, že poctivým životem s Bohem žijí i mnozí muslimové.

          Reagovat
    • 30.5.2017 (22:24)
      Permalink

      Výborně padre!
      A když znáš Roitovou – Pannu Marii znáš taky osobně?

      Reagovat
      • 3.6.2017 (15:23)
        Permalink

        Ano, i Pannu Marii znám osobně.

        Pan Hajný o něco výše mluví za mne, že prý neznám Pannu Marii osobně.

        _____________________

        NESMYSL.

        _____________________

        Pannu Marii ZNÁM osobně.

        Reagovat
        • 21.6.2017 (3:44)
          Permalink

          Takže už nejenom Pán Bůh, ale i Panenka Maria vám stojí za „šprťouchlata“ ???
          Každý svého štěstí „strojvůdcem“…
          _________________
          Pán Bůh má lidi rád.

          Reagovat

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *