Církev se s prezidentem dohodla na řešení vládní krize. Premiérem bude Duka.

Řešení vládní krize, která v posledních týdnech hýbe Českou republikou, se rozhodli vzít do svých rukou čeští a moravští biskupové. Po nedělní schůzce zástupců České biskupské konference s Milošem Zemanem oznámil generální sekretář ČBK Přibyl, že pokud vláda padne, církev je připravena do tří dnů postavit novou.

Dominik Duka redakci Tisíckráte potvrdil, že s prezidentskou nabídkou na místo premiéra předběžně souhlasil. „Jako biskupové máme všichni dlouholeté zkušenosti s ministrováním a před odpovědností neutíkáme. Je to výzva jako každá jiná.“

První církevní vláda v dějinách České republiky by mohla být ustanovena již koncem měsíce května. S předáním moci pražskému primasovi totiž souhlasil i Bohuslav Sobotka.
„Stávající předseda vlády si kladl jedinou podmínku a tou je, aby na ministerstvu financí nebyl člověk spojovaný s Agrofertem. Místopředsedou vlády a ministrem financí by se měl stát arcibiskup Graubner, který nemá vztah ani s Andrejem Babišem ani s jinými lidmi,“ ozřejmil důvody souhlasu hradní mluvčí Jiří Ovčáček.

Hlavním cílem nové vlády bude především uklidnění situace a zaručení nezávislosti médií. „Spory na politickém kolbišti chceme řešit hlavně modlitbou. Již nyní jsme pozvali šéfredaktora MF Dnes Jaroslava Plesla i pana Nachtigala na pouť médií na Svatý Hostýn a oba s tím souhlasili. Tím považujeme tuto věc za vyřízenou,“ ukazuje schopnost rychle jednat brněnský biskup a budoucí ministr spravedlnosti Vojtěch Cikrle.

„Chceme také vyzvat k pokání všechny ústavní činitele a kvůli tomu předložíme návrh, aby se do řádných voleb poslancům a senátorům nevyplácely náhrady,“ řekl v rozhovoru pro Tisíckráte nastupující vicepremiér Graubner .„Počítáme také s tím, že se Strakova akademie zapojí do letošní noci kostelů,“ dodává olomoucký arcibiskup.

Podle informací redakce Tisíckráte jsou známy i další jména nových ministrů. Křeslo ministra obrany obsadí Tomáš Holub a rezort dopravy Posád, pro kterého bude prioritou oprava silnic druhé a třetí třídy. „Při cestách za kněžími v zapadlých farnostech jsem si odrovnal již několik tlumičů,“ naznačil své plány českobudějovický světící biskup. Největší tlačenice je zatím na místo ministra bez portfeje, na které má zálusk hned několik církevních hodnostářů. Křeslo ministra práce a sociálních věcí nabídl Duka Tomáši Halíkovi, který jej ale odmítl s tím, že pro takový rezort nemá kompetence. Jediným ministrem, který zůstane na svém postu, je Daniel Herman, který se kvůli tomu vrátí do kněžské služby.

Podporu budoucí vládě již nyní deklarují lidovci a někteří další poslanci napříč politickým spektrem. „Je to nejlepší řešení. Česká republika potřebuje vizi, která přesahuje jedno volební období,“ potvrzuje například poslanec Marek Benda z ODS. Nejistý je postup ČSSD, která si není jistá záměrem vyhlásit Hospodinovo milostivé léto, díky kterému by sice došlo k propuštění zaměstnanců pracovních agentur, ale také k návratu majetku Andreje Babiše ze svěřeneckého fondu a odpuštění korunových dluhopisů.

211 komentářů: „Církev se s prezidentem dohodla na řešení vládní krize. Premiérem bude Duka.

  • 8.5.2017 (15:07)
    Trvalý odkaz

    Zajímavé řešení ?. Jen je třeba se nějak nenápadně vypořádat s Kodexem kanonického práva, protože duchovenstvo by nemělo jaksi přijímat vládní ani parlamentní funkce. Ale toho bych se nebál, neboť když se chce, všechno jde?. Myslím, že Francesco Buonasera to „skousne“ – ten již skousnul spoustu jiných věcí, o nichž jsem si naivně myslel, že skousnouti nelze?.

    Takže to by bylo v pohodě. I to, že Daniel bude nadále ministrem kultury, byl bral. Stejně je pořád „náš“, neboť svátost kněžství je nesmazatelná. No a ministrem vnitra by mohl býti také kněz, který už to dělal – Franta Bublanů od nás z Třebíče.

    Jen ten Halík mi tam nesedí, toho byl raději do vlády nebral. Důvody snad rozepisovat nemusím?. Ministrem práce a sociálních věcí by mohl býti náš pan biskup Vlastimil – když byl ještě ve Veselí n/Lužnicí, tak mu tam místní Charita jen kvetla, a taky tam vybudoval Dům pro seniory sv. Františka. Tož jako – kdo jiný??

    A Bohuš Sobotka by mohl být vysvěcen v rychlém sledu na jáhna, kněze a biskupa (opět pro papeže žádný problém včetně dispensu od celibátu) – a nového pražského arcibiskupa máme jak housku na krámě. A na té jeho lysině mu bude krásně sedět solideo. A navíc bude zachována dosavadní zvyklost, že pražský arcibiskup a hradní pán se dvakrát moc „nemusí“???

    Reagovat
    • 8.5.2017 (18:14)
      Trvalý odkaz

      ???
      No však Halík sám naznal, že ho čeští a moravští pracující nejsou hodni, proto ani nabídku nepřijal (již podruhé). Skromný to muž. U pana biskupa Posáda, tam to bude ministr na pravém místě – dobře víme, že dostat se odkudkoli do své rodné vísky po našich silnicích musí být pro něj pravé utrpení….

      Reagovat
        • 9.5.2017 (6:45)
          Trvalý odkaz

          Běžte si dát studenou sprchu. Pokud to nepomůže, tak si i nadále omévéte :“sorry jako – to co se neukakzuje “ vlažnó vodó. …. Ale je fakt, že pro taková individua jako vy by byl Halík ideálním prezidentem.

          Reagovat
          • 9.5.2017 (19:59)
            Trvalý odkaz

            Nebuďte vulgární, Magdo. Pakliže máte pocit, že Vám něco chybí (případně něco přebývá) – reklamujte to u Pána Boha a ne u mne. Děkuji.

            Reagovat
            • 9.5.2017 (20:47)
              Trvalý odkaz

              Jsem netušila, co lze z mého příspěvku vyčíst…… Citovala jsem pouze klasika. Mně díky Bohu ani nic nechybí, ani nic nepřebývá. ???

              Reagovat
            • 9.5.2017 (20:56)
              Trvalý odkaz

              Vulgární není Magda, ale jakýsi Bohumil Hrabal v „Postřižinách“:
              „Švagrová, on je náš Martin chabrus na nervy, nervóza. Podle spisků páně Batisty by si měl vomejvat přirození vlažnó vodó, nebo se chodit procházet na čerstvé vzduch …“
              Tolik k problému klasik …. 🙂

              Reagovat
              • 10.5.2017 (4:38)
                Trvalý odkaz

                „Po klacku sahá ten, komu dojdou ideje“ – čtěte klasika (!).

                A nechte toho „klasiku“. …
                ________

                Na rozdíl od slečny Magdy si alespoň mám co omývat 🙂
                Cha, cha, cha …

                Reagovat
    • 9.5.2017 (19:01)
      Trvalý odkaz

      Tak nevím….narážky na papeže Františka mi přijdou spíš v zemanovském duchu, než v duchu tisíckráte. Chtěl bych věřit, že to tak není. Přiznávám, že jsem na to dost háklivej, jelikož Františkem Duch svatý splnil můj dávný sen – dožít se papeže z Latinské Ameriky.

      Reagovat
      • 9.5.2017 (19:19)
        Trvalý odkaz

        Tak tady každý sepíšeme seznam všeho, na co je kdo háklivej, a tisíckráte to může zabalit…… 🙁

        Reagovat
        • 9.5.2017 (19:53)
          Trvalý odkaz

          Ale prdlajs, Magdo, takhle Felix nepíše. Takže samozřejmě to nebylo adresované jemu 🙂

          Reagovat
            • 9.5.2017 (20:47)
              Trvalý odkaz

              No výborně. Otče Jane, já bych chtěla říct, že jsem háklivá na acylpyrin – nevadí Vám to? 🙂 🙂

              Reagovat
              • 9.5.2017 (20:59)
                Trvalý odkaz

                Dobře žes na to upozornila Lído. Zajisté si nyní dá všech nás pět pohromadě bacha, abychom neurazili tvůj jemnocit ohledně acylpyrinu. 🙂

                Reagovat
                • 10.5.2017 (14:41)
                  Trvalý odkaz

                  Magdo – dík za ohleduplnost. 🙂 I když – virtuální acylpyirn jsem ještě nezkoušela – třeba by to prošlo a neumřela bych. Záleží, v jaké by to bylo kombinaci, protože tady jsem pořád ohrožená smrtí různě interzivními výbuchy (smíchu). No – v nejhorším sem manžel vyvěsí parte. 🙂

                  Reagovat
          • 9.5.2017 (20:53)
            Trvalý odkaz

            ….tak pardon – můžeme zabalit diskuze na tisíckráte…..

            Reagovat
            • 10.5.2017 (6:58)
              Trvalý odkaz

              Nevim, proc by nekdo nemohl napsat, ze je na neco haklivej. To je prece normalni a dalsi diskusi to nebrani. Taky jsem hakliva na navazeni se do papeze Frantiska a vubec na xenofobii vseho druhu. A marna slava, vsichni jsme asi haklivi na svou osobu…

              Reagovat
              • 10.5.2017 (11:01)
                Trvalý odkaz

                Ani papež není neomylný, proč bychom se tedy, na ironickém webu, nemohli vtipně zmínit???

                Reagovat
                • 10.5.2017 (12:31)
                  Trvalý odkaz

                  Vtipně – proč ne? Nakonec jsou vtipné knížky „Bratr František“, které se mi moooc líbí 🙂 Ale o webu si nemyslím, že je ironický….

                  Reagovat
                  • 10.5.2017 (12:59)
                    Trvalý odkaz

                    Je spíše satyrický ne? 🙂 hlavně ať není satanistický.

                    Reagovat
                    • 10.5.2017 (13:51)
                      Trvalý odkaz

                      Přesně tak si to myslím taky 🙂

                    • 11.5.2017 (4:39)
                      Trvalý odkaz

                      Nicméně nezapomínejte, že i ďábel je Bohem stvořený tvor, tj. když pomine cenzura, nakonec i tak (ve smyslu s každým a se vším, co Bůh stvořil) svět konverguje k PRAVDĚ. …
                      __________

                      V tomto smyslu žádnou společnost (ani tu naši v roce 1968) nestabilizují „tanky“, ale Pravda, potažmo lidské SVĚDOMÍ …
                      ( hajny.blog.respekt.cz/svedomi-pribeh-primo-revolucni/ )

                    • 11.5.2017 (7:59)
                      Trvalý odkaz

                      Nemyslím, že je teologický správné tvrdit, že ďábel je Bohem stvořený. Jak víme, původně to byl anděl, ze kterého se stal ďábel. Anděla Bůh stvořil – ale ze své vůle se stal ďáblem. To je PRAVDA.

                    • 11.5.2017 (12:10)
                      Trvalý odkaz

                      Teologicky to asi správné není. Ale nahlížíš-li na příspěvek jako na VTIP od Hajného, pak to není tak důležité, stejně jako ty jeho smyšlenky o Kelnarovi.
                      Důležité je zasmát se u toho. Opakuj si cha, cha, che, che, chi chi ….
                      ___________
                      Protože když pomine cenzura, nakonec i tak (ve smyslu s každým a se vším, co Bůh stvořil) svět konverguje k PRAVDĚ. …

                    • 11.5.2017 (12:49)
                      Trvalý odkaz

                      Proč ta agresivita??
                      _____________________________________________________________________________________

                      NA příspěvky pana Hajného ( většinou ) nejde pohlížet jako na VTIP. Musíme na ně pohlížet očima PRAVDY, ve smyslu prostého nazírání jsoucna, či entity zvané Bůh.
                      Nelze než jít dál a být PRAVDIVÝ.

                    • 12.5.2017 (3:39)
                      Trvalý odkaz

                      Krátké nohy má lež. S PRAVDOU lze VŽDY jít dál. …
                      __________

                      Zacyklil jste se (definice „kruhem“).
                      Kdo jiný než Bůh „ďábla“ stvořil – „on“ sám sebe ???

                    • 15.5.2017 (12:36)
                      Trvalý odkaz

                      Bůh stvořil anděla! Tudíž je nesprávné říct, že stvořil ďábla. Anděl se dobrovolně stal ďáblem. Jakožto bytost byl Bohem stvořen, ale co se z něho stalo pak, není dílem Božím.

                    • 20.5.2017 (4:29)
                      Trvalý odkaz

                      Stal se. No ale až poté, co ho Bůh stvořil. 🙂

                    • 22.5.2017 (15:35)
                      Trvalý odkaz

                      Šak to taky celou dobu říkám 🙂

                    • 22.5.2017 (18:30)
                      Trvalý odkaz

                      Bytost stvořená Bohem. …
                      🙂

                    • 23.5.2017 (15:35)
                      Trvalý odkaz

                      Ano, ale ne jako ďábel. Nýbrž jako anděl. Prostě uznejte, že Vaše tvrzení není teologicky správné a je po problému 🙂

                    • 24.5.2017 (8:26)
                      Trvalý odkaz

                      Nemám co uznávat. nevidím nic nepravdivého na tvrzení že dotyčný je „Bohem stvořená bytost“. Vy jste také dítětem svých rodičů a co ze sebe uděláte je závislé i na vás. Svádět vše na svůj původ (dělnický, rolnický či jiný) nefunguje. To je svým způsobem alibismus. … Bůh nebyl jen „kdysi“. Je i dnes a bude i po naší smrti v Nebi. (Byť tomu poslednímu můžeme zatím pouze věřit, teprve až „jednou“ uzříme tváří v tvář.)

                    • 26.5.2017 (15:08)
                      Trvalý odkaz

                      Vy ste nepsal, že je Bohem stvořená bytost. Napsal ste doslova: „Bůh „ďábla“ stvořil“. Neřeším co se z někoho stane…neodvádějte pozornost jinam. Jednoduše ste to neřekl přesně. Vím, že je to slovíčkaření, ale i tak. Můžete přiznat, že to prostě není uplně správné tvrdit. Může to znít, jakoby Bůh zamýšlel stvořit ďábla pro lidi, co jsou nehodní….

                    • 31.5.2017 (14:49)
                      Trvalý odkaz

                      Sorry. Nějak si nerozumíme, resp. rozumně mi nechcete. Ďábel se nestal takovým, jakým je PROTO, že ho stvořil Bůh, ale spíše naopak: tomu navzdory.

                      Nic nelogického v tom nebylo a není. Bohem stvořenou bytostí je ďábel PROTO, že ho Bůh stvořil…
                      __________________

                      JK říká: „Nazval jsem vás přáteli“. … Pointou není, kdo je koho služebníkem… To je „nesvobodný“ a „nedospělý“ přístup. Přátelé dělají, co dělají, rádi a proto, že to tak dělat chtějí.

                      JK vykupoval svět. … Ale PROTO tak učinil, že to tak udělat CHTĚL.

                    • 6.6.2017 (15:27)
                      Trvalý odkaz

                      Vy nechcete rozumět mně. Tvrdit, že ďábla stvořil Bůh není prostě uplně správné tvrzení.

                    • 12.6.2017 (13:39)
                      Trvalý odkaz

                      Kdo jiný než Bůh „ďábla“ stvořil – „on“ sám sebe ???

                      .

  • 8.5.2017 (17:01)
    Trvalý odkaz

    Akorát by se mělo něco udělat s tím posledním písmenem v kardinálově příjmení! Co to je „Duka“? Správně by mělo být „Duke“! Přeci je Duke of York, Duke Ellington a další „Dukové“ 🙂 !!

    Reagovat
    • 8.5.2017 (22:22)
      Trvalý odkaz

      Nebuďte hnidopich. To jste už zapomněl na to koňské spřežení při inauguraci?

      Reagovat
  • 8.5.2017 (17:03)
    Trvalý odkaz

    Jo, do tří dnů postaví novou. To známe, to už se říkalo o tom zbořeném chrámu, a nestojí dodnes. Ale možná že „tato vláda není z tohoto světa“.

    „Arcibiskup Graubner, který nemá vztah ani s Andrejem Babišem ani s jinými lidmi“ – to je docela ošklivá narážka – opravdu má Graubner až takovou pověst kůlu v plotě? Nebo je to nějaký vtip na druhou, který jsem nepochopila?

    Reagovat
    • 8.5.2017 (17:11)
      Trvalý odkaz

      Ne, tato vláda fakt není z tohoto světa! Anebo – asi je. Ale pokud ano, tak je to strašný průšvih…

      Reagovat
        • 9.5.2017 (10:27)
          Trvalý odkaz

          Možná letí, možná ne. Ale podle vás Duka lže. Takže je zbytečné se ptát.

          Reagovat
  • 8.5.2017 (18:14)
    Trvalý odkaz

    To si z národa opět někdo dělá legraci…???? To NEMŮŽE být pravda…!!!

    Reagovat
        • 8.5.2017 (21:58)
          Trvalý odkaz

          Paní Řezníčková, mně to celé také připadá jako nějaká blbost!
          Vždyť kde je nějaká genderová vyváženost této vlády? Copak by tohle feministky připustily? Ještě by to naše republika mohla odskákat zpětným vracením eurodotací!
          Ledaže by církev operativně začala světit biskupky. Protože jinak by se asi musela obrátit o pomoc k jiným konfesím, které už dnes biskupky mají.
          A nejde jen o vyváženost vlády v zastoupení mužů a žen, ale o vůbec všechna pohlaví!
          A to tady ani nepřipomínám inkluzivní přístup k vládnutí (stejně jako ve školství) zdravotně postižených, nebo sociálně znevýhodněných. 🙂

          Reagovat
    • 8.5.2017 (22:38)
      Trvalý odkaz

      Ano, máte pravdu. Ne vše, co je možné (tj. ne každá „legrace“) je správné a moudré. …

      Reagovat
        • 9.5.2017 (21:07)
          Trvalý odkaz

          Správně! Jediná moudrá reakce je s tou podmnožinou (ve smyslu nadmnožiny) 🙂

          Reagovat
              • 10.5.2017 (16:08)
                Trvalý odkaz

                Třeba tak, že Zeman darem v Číně dostane repliku české prezidentské standarty z pravého čínského hedvábí s nápisem Pravda vítězí v čínštině a s dvojocasou pandou. 🙂

                Reagovat
                • 10.5.2017 (20:26)
                  Trvalý odkaz

                  Omlouvám se. „Pravda vítězí“ na prezidentské trenkově hedvábné standatě ruším a nahrazuji Zemanovsko-Babišovským „Prachy vítězí“. 🙁 🙁 ;-(

                  Reagovat
                  • 11.5.2017 (8:59)
                    Trvalý odkaz

                    Nejlepší by bylo, kdyby zde byla monarchie…nebo diktatura Zemana.

                    Reagovat
              • 20.5.2017 (4:33)
                Trvalý odkaz

                Např. tím, že necháte čínského i ruského prezidenta čekat. Tím sice „dokáže“ nejdůležitost České republiky, otázkou ale je, co z toho republika bude mít a zda to nebude mít NEGATIVNÍ dopad na česko-čínsko-ruský obchod. …

                (tj. zcela OPAČNÝ efekt, než jaký ta cesta měla mít).

                Reagovat
                • 22.5.2017 (15:35)
                  Trvalý odkaz

                  Ovšem že to bude mít NEGATIVNÍ EFEKT. Co jiného…

                  Reagovat
  • 8.5.2017 (19:19)
    Trvalý odkaz

    To je výborný počin!

    Myslím si, že by i všichni ministři v Dukové vládě měli být biskupové. Jen tak se nebude opakovat nejednota, které vedla k vládnímu rozkolu.

    Po nastoupení biskupů do funkcí ministrů a ministerského předsedy bude dobré, aby biskupové rezignovali na své dosavadní funkce (biskupování).

    Na jejich uvolněná místa mohou okamžitě nastoupit noví.
    Vždyť odborníků, kteří na biskupy vystudovali, jsou již tisíce a tisíce – absolventi biskupských gymnázií.

    Reagovat
    • 8.5.2017 (20:11)
      Trvalý odkaz

      Mistře Hilarie, pozor!! Na jednom biskupském, ba arcibiskupském gymnáziu studoval taky pan Mluvčáček – a to tedy PánBůh s náma a zlej pryč 🙂

      Reagovat
      • 8.5.2017 (21:20)
        Trvalý odkaz

        To fakt jo? Jsem si naivně myslel, že pan ovčí Mluvčáček jestiť absolventem SOSBU (=Střední odborné salašnicko-bačovské učiliště) s maturitou! Ajajaj… Andrej s námi a zlý pryč.?

        Reagovat
        • 9.5.2017 (5:39)
          Trvalý odkaz

          Nechejte „politiku“ na politiky. Jsou za to placení a je na nich, aby navrhli řešení a svoji PRÁCI zvládli. …Nebo snad i Vás platí („bokem“) pan Babiš?
          ______________
          Vy jste kněz. … V tomto smyslu slova je otázkou, PROČ se VY navážíte do svého vlastního papeže? (Viz vaše jízlivé poznámky a komentáře směrem k papeži Františkovi.) Nejste spokojený se svým „žoldem“? Chcete povýšit? … Nerozumím tomu.

          Reagovat
          • 9.5.2017 (21:14)
            Trvalý odkaz

            „Nechejte „politiku“ na politiky. Jsou za to placení ….“
            Tak to jsem slyšel řadu let od komančů, protože nepotřebovali názory těch, jejichž jménem vládli.
            A je to tu zase. Aspoň víme odkud vítr fouká, že?

            Reagovat
            • 11.5.2017 (4:13)
              Trvalý odkaz

              S jedním malým rozdílem:
              Tehdy nebylo až tak běžné, že každý dělal poctivě „svoji práci“. …
              ________________

              (Asi jste „mladší“ a už tu dobu „komunismu“ nepamatujete…)

              Reagovat
                  • 11.5.2017 (12:52)
                    Trvalý odkaz

                    Jaký to má souvis? Jsou to lži, je to kampaň, a já to odmítám.

                    Reagovat
                • 12.6.2017 (13:49)
                  Trvalý odkaz

                  To nesouhlasím. Přikázání od Boha (Desatero) říká NEPOKRADEŠ. Ne, že krást nelze. (To možné samozřejmě je.) ALE ten, kdo krade, PŘEDEVŠÍM okrádá SÁM SEBE.

                  Reagovat
        • 9.5.2017 (6:40)
          Trvalý odkaz

          No s tím se to moc nevylepší: „Sorry jako sudruzi, ja mam VUML a proto viem, že všeci kradnú! A to, čo bolo napísané, to som teda neviděl, ale viem, že je to lež!!!“ 🙁

          Reagovat
            • 10.5.2017 (4:54)
              Trvalý odkaz

              Ano, i Jiří Ovčáček. …
              ______________
              Nicméně úplně bych to nezlehčoval. Vzdělání nutně špatně není.
              První československý prezident (T.G.Masaryk) byl dokonce Profesorem. A i sám pan prezident Klaus to vnímal pozitivně a snažil se vzdělání získat (ať už učil, či ne).

              Reagovat
              • 10.5.2017 (9:10)
                Trvalý odkaz

                Určité vzdělání je třeba. To vysoké ovšem je někdy na škodu. Protože tam leze každé tela. Tím vysoké školy degradují. A pak se můžeme divit, že inženýr neumí vyměnit žárovku…není to škoda? 🙂 Když už tam někdo jde, má vědět proč, a má se snažit být v tom dobrý.

                Reagovat
                • 10.5.2017 (10:36)
                  Trvalý odkaz

                  Když neumí vyměnit žárovku, ale je dobrý ve svém oboru, pak to není až taková tragédie. když ovšem napíše. objednávám objed, či abyjsme, a podobné vychytávky, ještě pod to to ing. napíše, pak si opravdu myslím své……

                  Reagovat
                  • 10.5.2017 (10:55)
                    Trvalý odkaz

                    Ano, použil sem možná nepřiměřený příměr.

                    Reagovat
                    • 10.5.2017 (20:44)
                      Trvalý odkaz

                      Vzdělání nutně špatně není. A člověk ani nemusí být bezpodmínečně blb, aby mohl pracovat jako hradní mluvčí. Nicméně velmi to ulehčuje situaci.

              • 10.5.2017 (9:46)
                Trvalý odkaz

                A čtvrtým prezidentem ČR bude taky profesor, dokonce bývalý předseda Akademie věd ČR (a též kolega-chemik)! ✌✌✌?

                Reagovat
      • 10.5.2017 (23:01)
        Trvalý odkaz

        Inocente, Ovčáčka nebrat.
        Díky za upozornění.
        Bude to chtít udělat výběrové řízení na biskupy.

        Reagovat
    • 8.5.2017 (21:22)
      Trvalý odkaz

      No jistěže musí rezignovat! Jinak by došlo ke střetu zájmů. Jenže jak znám biskupy, budou si dál držet své podniky – tedy biskupství . Maximálne jě převedou nějakým svým svěřencům.

      Reagovat
      • 8.5.2017 (22:04)
        Trvalý odkaz

        Sorry jako, ale nevím, co tím chceš naznačit. Bureš to přepsal na ženu a děcka.

        Reagovat
        • 9.5.2017 (11:11)
          Trvalý odkaz

          Aprile, tak to jsem nevěděla, že svěřenecké fondy jsou manželky a děti. Ale i v tomto případě – nějaká dobrá duše se určitě najde.

          Reagovat
          • 9.5.2017 (14:14)
            Trvalý odkaz

            Jo? Víte jak by to vypadalo, kdyby pan Hajný byl ten svěřenec? Tak se dívejte:
            Redaktor: Pane Hajný, máte svěřen Agrofert?
            M.Hajný: Nevím, ale vím, že jste v Boží ruce.
            Redaktor: Zeptám se ještě jednou, máte svěřený Agrofert od A.Babiše?
            M.Hajný: Je to kampaň čtenářů tísíckráte proti mně, a já to odmítám.
            Redaktor: Kolik Vám A.B. slíbil, když to po něm veznete?
            M.Hajný: Co je Vám do toho? Vy sdělujete svoje příjmy? Sorry jako…
            Redaktor: Můžete aspoň ukázat nějaké doklady o převzetí?
            M.Hajný: Je to dílo zkorumpované žumpy z tisíckráte.
            Redaktor: Tady ta nahrávka ale svědčí o tom, že Vám A.B. nabídl 3 miliony.
            M.Hajný: J.Reinsberg říkával, že nikdy nepřijme jakýkoliv dar – byl spokojen se svým žoldem.
            Redaktor: Poslechněme si nahrávky…..pane Hajný, je zcela zřejmé že jste to vy a pan Babiš.
            M.Hajný: I vy jste podmnožinou Boha.
            Redaktor: Jste na té nahrávce vy nebo ne?
            M.Hajný: Zeptejte se Kelnara, on nedosloužil mši svatou.
            Redaktor: Ptám se vás, jestli jste to vy.
            M.Hajný: Hřích lze přemoci láskou.
            Redaktor: Děkujeme za Váš čas.
            M.Hajný: Je to kampaň a já to odmítám.

            Reagovat
            • 9.5.2017 (14:18)
              Trvalý odkaz

              Nelze opomenout, že pan Hajný je v určitých chvílích podoben A. Babiši. Ale to není SMYSLEM. SMYSLEM JE PRAVDA. Pane Hajný, líbí se Vám můj výtvor? ( ikdyž není pravdivý? ) 🙂

              Reagovat
              • 9.5.2017 (15:21)
                Trvalý odkaz

                Souhlasím 🙂 A jelikož tady nejde o státní zájem, volím ignoraci. Absolutní.

                Reagovat
                • 21.5.2017 (22:13)
                  Trvalý odkaz

                  To by mne zajímalo, co to ten „státní“ zájem je…
                  http://hajny.blog.respekt.cz/piskani-versus-klid/ ???
                  ____________________
                  21.srpna 2013 (45.výročí „osvobození“ Československa) byly použity chemické zbraně na civilisty v Sýrii… To datum byla „náhoda“? Nebo to mělo něco sdělit ?

                  Reagovat
              • 9.5.2017 (18:32)
                Trvalý odkaz

                Kdybych já byla pan Hajný, tak bych řekl:
                „Omlouvám se, že jsem tak dlouho nereagoval – oněmněl jsem úžasem.
                Jako bych se slyšel. 🙂
                BLBOST!
                PRAVDA je mnohem jistější a UŽITEČNĚJŠÍ cesta.“

                Reagovat
                • 21.5.2017 (22:50)
                  Trvalý odkaz

                  Užitečná pravda je PROTO, že předejdete „momentu překvapení“. …
                  http://hajny.blog.respekt.cz/uzitecna-vec/
                  _______________
                  Nejhezčí na tom je, že VŠICHNI k pravdě směřujeme a je POUZE otázkou času, kdy se s PRAVDOU „tváří v tvář“ setkáme (viz citace sv.Pavla).

                  Reagovat
              • 9.5.2017 (21:11)
                Trvalý odkaz

                …určitě by pan Hajný v textu zmínil i nějaký odkaz… to je takové malé poznávací znamení brouků pytlíků…všechno vědí, všechno znaji, všude byli….

                Reagovat
                • 10.5.2017 (9:07)
                  Trvalý odkaz

                  V textu asi ano, ale při rozhovoru by odkaz nezmiňoval, možná.

                  Reagovat
                    • 11.5.2017 (8:57)
                      Trvalý odkaz

                      Není zač 🙂 ovšem spletl jste si jméno. Ovčáček totiž říká lži, narozdíl ode mne 🙂

                    • 20.5.2017 (4:25)
                      Trvalý odkaz

                      On je za to placený. …
                      Vy to však píšete „sám od sebe“ (a zcela „grátis“).

              • 9.5.2017 (21:24)
                Trvalý odkaz

                Biere, no to je pecka. 🙂 🙂 🙂
                Ale počkej, až se podmnožina probere ze mdlob, tak každý dobrý skutek po zásluze potrestá.

                Reagovat
            • 9.5.2017 (19:54)
              Trvalý odkaz

              Karlevonbíre, vy nám jdete po panu Hajném. A to ne!!! My jej tady chceme. Proč by nemohl psát to, co píše. Vždyť​ vy nám šikanujete. Berte jej s humorem, pište s humorem.

              Reagovat
              • 6.6.2017 (15:21)
                Trvalý odkaz

                Já jej tady taky chci. Nikde sem nepsal, že nemůže psát to co píše. Beru jej s humorem, píšu s humorem. Ještě něco?…. 🙂

                Reagovat
    • 9.5.2017 (11:49)
      Trvalý odkaz

      To by nebylo moudré… Dodnes mám v paměti slova otce Konzbula, který kdysi pronesl: „Blahoslavení chudí v duchu, neboť jejich je Biskupské gymnázium.“

      Reagovat
      • 10.5.2017 (8:50)
        Trvalý odkaz

        Asi bychom se měli nějak odlišit. Já jsem psal pod svým jménem komentáře dříve.

        Reagovat
        • 10.5.2017 (14:53)
          Trvalý odkaz

          Je to jako s Lídama. Ty jsi Vojta, a ti další musí být očíslovaní jako králové. Snad jim ti dojde.

          Reagovat
  • 9.5.2017 (8:17)
    Trvalý odkaz

    Veľmi dobrý nápad. Je ale potřebné vyloučit z prozatimní církevní vlády ty, kteří v církvy pracují jako agenti feministického fašizmu obou pohlaví a jeho SS jednotky LGBTI. Upozorňujeme ale, že církve jsou podstatně méně infiltrované agenty – degeneranty, než-li politické strany a média, ve kterých se duševně, morálně a sexuálně zdraví lidé ovládaní z New Yorku prakticky vubec nenacházejí.

    Ps: Dúfam, že alespoň moje českoslovenčina vás pobaví v době degenerace a genocídy řízené z New Yorku.

    Reagovat
  • 9.5.2017 (8:27)
    Trvalý odkaz

    Akorát chudák pan prezident. Musí se teď naučit nové ceremonie. Už tak mu dělá problém hradní etiketa.

    A přece jen, církev si na správnost obřadů potrpí. Tak aby hrad zase nevyměnil ceremoniál jmenování vlády za státní pohřeb.

    A to jmenování by mělo být v katedrále, prezident by si měl sednout na připravené místo, ne na arcibiskupskou katedru. To by bylo další fau pax a pánům biskupům by se to jistě nelíbilo, prostě další světová ostuda.

    Reagovat
    • 9.5.2017 (8:31)
      Trvalý odkaz

      V tom množství světových ostud o jednu víc nebo míň, kdo by to počítal…..

      Reagovat
      • 9.5.2017 (9:26)
        Trvalý odkaz

        K politice obecně se už odmítám vyjadřovat a postupně nabývám přesvědčení, že snad by bylo dobré se za politiky občas i pomodlit, i když si myslíme, že si to nezaslouží. Jak řekl jistý již zesnulý kněz o jednom podvodníkovi, kterému v jisté obchodní záležitosti naletěl: „Do Vánoc se za něj budu modlit, ale pak ho zažaluji“… V diskusi pod minulým článkem Hilarius kritizoval naši mládež. Nyní si postavme do této souvislosti příklady – třeba ze strany politiků – jaké naši mládež formují. Tady už nepomůže ani bití rákoskou a jiné drastické metody autoritářských rodičů. Mladí jsou vystaveni doslova šíleným příkladům z bezprostředního okolí, takže tady, jak už jsem tam napsal, musíme vsadit na modlitbu a metody odlišné, protože jinak bychom z persekutivního a direktivního přístupu sami zešíleli. Vím, o čem mluvím – učím už 37 let (když započítám i elévská léta na tehdejší LŠU) a dosud jsem se nezbláznil. Jedno ale vím jistě – na Hrad nevkročím, dokud nepozbudou v platnosti ona nesmyslná bezpečnostní opatření. A tento „socialistický“ závazek splním – výjimkou může být jen osobní pozvání významné osobnosti, která mi zaručí, že cestou nebudu nucen absolvovat ponižující šacovací špalír!

        Reagovat
        • 9.5.2017 (21:33)
          Trvalý odkaz

          No, já se modlím za politiky denně už léta. Ale začínám dospívat k názoru, jestli náš Nebeský Otec nemíní něco nechat také na nás. Aspoň to, na co máme síly.

          Reagovat
          • 18.5.2017 (21:50)
            Trvalý odkaz

            Radku Rejšku a A.P.Rile, já se taky modlím za politiky už léta … a myslíte si, že se jim něco zlýho stalo? Nestalo!

            Reagovat
        • 10.5.2017 (8:45)
          Trvalý odkaz

          Ano, modlitbu zajistí nově ustavená vláda. Učiní ji prvním zákonem nové ústavy a s premiérem Dukou budeme nejkřesťanštější a nejkatoličtější národ na světě. Ještě by to chtělo do vlády někoho z židovské obce a muslimského bratrstva, aby to nebyla jednobarevná koalice. Do opozice by mohli jít agnostici a jehovisti a měli bychom nejvíce náboženský parlament na světě. Místo politických stran by byly strany náboženské a místo náboženství politika.

          Reagovat
          • 10.5.2017 (9:06)
            Trvalý odkaz

            Nic proti, ale nevím jestli by to nebylo ještě mnohem horší než teď…. 😀

            Reagovat
                • 11.5.2017 (8:15)
                  Trvalý odkaz

                  Karle, nedělej, že nevíš, cos tím myslel. Ale nemusíš to říkat nahlas. Tady se říká satira a ne pravda. 🙂

                  Reagovat
                  • 11.5.2017 (8:55)
                    Trvalý odkaz

                    No, napadá mně jenom že sem uhodil hřebíček na hlavičku. 🙂

                    Reagovat
    • 10.5.2017 (0:38)
      Trvalý odkaz

      Já bych chudáka pana prezidenta už nové ceremonie neučil.
      Halíka na Hrad!

      Reagovat
  • 9.5.2017 (9:55)
    Trvalý odkaz

    Já rozhodnutí pana kardinála-premiéra vítám. Nová vláda předělá státní chlívek na státní ovčín, a bude jen jeden pastýř… 😉 všech katolíků sen, ne?
    (PS: Duka ani Zeman tím pastýřem snad nebudou)

    Reagovat
  • 9.5.2017 (19:11)
    Trvalý odkaz

    Není to nějaký omyl ? Proč církev ? Nemáme vlastní politiky ? Církev do vlády nepatří .

    Reagovat
  • 10.5.2017 (0:35)
    Trvalý odkaz

    Bratři a sestry!

    Nastala hodina zlomu!
    S vládou vedenou arcibiskupem, složenou z biskupů – ministrů, budeme moci restituovat veškerý majetek. Vrátit jej tak do lůna naší církve, kam po zásluze patří!
    Nastane tak konec tunelování a veškerý majetek bude spravedlivě spravován, dělen, a investován!

    Vzývejme proto blahoslavenou S. M. Marii Restitutu KAFKOVOU a svatou Restitututu z Ischie, aby se tento strategický tah podařil.

    Reagovat
    • 10.5.2017 (5:34)
      Trvalý odkaz

      Heleďte, nevím, zda není už těch „legrácek“ dost. Spíše bychom se měli začít MODLIT, aby se napětí ve světě i u nás doma v ČR začalo mírnit a snižovat.

      Pán Bůh má lidi rád.
      ______________

      A co my?

      Reagovat
      • 10.5.2017 (6:51)
        Trvalý odkaz

        Jakých legrácek?!
        Tady se píše vážně!
        A modlí taky vážně!
        A že má Pán Bůh lidi rád, to je jasné.
        A že my taky, to čiší z každého příspěvku! Tedy až na jednu výjimku, ale tou není ani tak neláska, jako spíš blbost.

        Reagovat
        • 11.5.2017 (4:00)
          Trvalý odkaz

          Aha. Tak jsem pochopil, že na tyto stránky odkazuje na FB i mluvčí Pražského hradu pan Ovčáček. Nemusíte tolik „šplhat“.

          Šťastný návrat …
          ____________
          (Za současné situace asi lépe, aby se vrátili, než aby se nevrátili.)

          Reagovat
      • 10.5.2017 (7:02)
        Trvalý odkaz

        Máš-li už těch „legrácek“ dost, nemusíš na tyto stránky chodit. Nikdo tě přece nenutí.
        A nevnucuj nám ostatním čeho máme mít dost, nebo co tu můžem psát. Kdo tě ustanovil nad nás?

        Reagovat
        • 11.5.2017 (3:52)
          Trvalý odkaz

          Sorry jako… Proč ta agresivita?

          Aneb:
          „Budeme si všichni tykat, protože Ty vole, se říká lépe než Vy vole.“

          (???)

          Reagovat
      • 10.5.2017 (7:58)
        Trvalý odkaz

        Legrácek není nikdy dost. Spíše bychom měli právě humorem čistit tady to chmurné a negativní prostředí ( myslím v ČR ). A modlit se určitě také.

        Reagovat
        • 10.5.2017 (9:54)
          Trvalý odkaz

          Humor a legrácky do církve neodmyslitelně patří?. Navíc je humor vynikajícím prostředkem proti „blbé náladě“, která se v poslední době v naší společnosti šíří měrou nebývalou. Doba „zapšklé“ a přespříliš vážné církve, ohánějící se imrvére věčným zatracením, je snad už za námi.

          Takže humor v církvi povolen, na Tisíckráte přímo žádán! Nu a komu se to nelíbí, ať si sedací sval políbí.???

          Reagovat
                • 11.5.2017 (3:30)
                  Trvalý odkaz

                  To by se právě při přijímání „na ruku“ nestalo.

                  Reagovat
                    • 11.5.2017 (18:23)
                      Trvalý odkaz

                      Nikoliv. Ve smyslu toho, co píše níže pan Rejšek, jsem pouze proti nadřazování „formy“ OBSAHU. … (Při podávání sv.přijímání „na ruku“ těžko „upadne“ sv. Hostie do výstřihu.) Podstatou je PLNĚNÍ přání Krista: „Vezměte a jezte z toho všichni“ + „to čiňte na moji památku“. Forma je „podmnožinou“ obsahu.

                • 11.5.2017 (5:03)
                  Trvalý odkaz

                  Tuhle situaci jsem konzultoval hned s několika kněžími. Když má člověk čas přemýšlet, tak je řešení celkem jednoduché. Jenže dotyčný „agent“ byl zřejmě pod tlakem času a nechtěl zdržovat obřad ani špalír stojící frontu na svátost, tak reagoval trochu zkratovitě – všichni jsme lidé. No, v dané situaci bych zrudl také, přestože nejsem kněz a nežiji v celibátu…

                  Reagovat
                  • 12.5.2017 (5:36)
                    Trvalý odkaz

                    Forma sama o sobě není problém. Velmi nedávno jsem přijímal v kleče „na ruku“. Nepozastavil jsem se nad tím ani já, ani pan farář. Úplně v POHODĚ.

                    S tou „žvýkačkou“ to bude jiná. V podstatě se to netýká ani tak tzv. eucharistického postu (1 hodinu před přijímáním) – což samo o sobě by byla také pouze „forma“, ale spíše toho, že když chcete JK přijmout, je logické, myslet na JK více, než na „žvýkačku“. … Jeden známý kněz kdysi také vyprávěl, že šel kdosi k přijímání a vyndal si žvýkačku. A to jsem také pochopil, že „padla kosa na kámen.“ …
                    ________

                    Myslím si, že ani celibát v tom nehraje roli a v podstatě ani kněžské svěcení ne. Jde o osobní vztah k přijímanému Kristu. …

                    Reagovat
                • 11.5.2017 (5:15)
                  Trvalý odkaz

                  Jo, pardon – myslíme nyní každý něco jiného, já navazuji na tu ukázku z „Ty Trubko“ (YouTube), Vy se tady ptáte na situaci, kterou jste zažil v Týnském chrámu – nezareagoval jsem na odkaz. K vlastnímu vyjádření se necítím být kompetentní, protože si myslím, že v této situaci moc záleží na celé řadě detailů. Ale nejspíš bych celou věc rozhodně nevyhrotil tak, aby došlo k tomu, k čemu došlo. Pokud bych v tom viděl nějaký problém, tak bych mezi čtyřma očima ministrantovi vysvětlil, že takhle se to nedělá a s Vámi bych to řešil osobním pohovorem někde v klidu, rozhodně ne v presbytáři před svatostánkem. Tady ale skutečně nejde o humor… Pojďme se raději vrátit k humoru, to je lepší.

                  Reagovat
                  • 12.5.2017 (6:39)
                    Trvalý odkaz

                    Dobrý den, zda jsem „vyhrotil“ situaci já nebo Duch Svatý nechávám i já na Boha. (Z mé strany potřeba „hrotit“ nebyla. Před svatostánkem je jistě větší intenzita „pole“ Boží milosti, ale v pohodě. Pravdivým se člověk může snažit být KDEKOLIV. Netvrdím, že kostel má být „václavák“ (to právě proto, abychom si přítomnost Boží UVĚDOMOVALI a ne (z důvodu mnoha jiných vjemů) neuvědomovali), ale na druhou stranu NENÍ správné dělat z kaplí, kostelů a chrámů „mauzolea“ a Boží „HROB“.

                    Na to moc pěkně kázal o.Jiří Reinsberg o chrámové hudbě: „To máte jako s BUCHTOU. Ten „CUKR“ je výborný, ale když se chcete najíst, musíte se zakousnout do celé buchty, ne pouze lízat cukr na povrchu“. …

                    Reagovat
                • 11.5.2017 (8:03)
                  Trvalý odkaz

                  DÍKY. Ještě že ste ten odkaz tady dal, už bych málem zapomněl co se tehdá stalo 🙂

                  Reagovat
                  • 11.5.2017 (8:36)
                    Trvalý odkaz

                    Jóó´, jóó, to bylo tenkrát, když kočička s pejskem ještě spolu hospodařili ? (to ne já, to J. Čapek. Tak mi ten příměr zrovna vytanul na mysli – četla jsem neteřince pohádky – aby v tom zas někdo nehledal kdovíco). A stejně tak jako je klasikou Povídání o pejskovi a kočičce, stane se zde „klasikou“ i tento odkaz. ???

                    Reagovat
                    • 11.5.2017 (12:40)
                      Trvalý odkaz

                      A bude se ten odkaz opakovat tak dlouho, holomci, dokud vám jeho vtipnost nedocvakne !!!
                      ______________
                      Pán Bůh má lidi rád.

                    • 11.5.2017 (18:40)
                      Trvalý odkaz

                      Nevím, zda se stane klasikou. 🙂 Byly doby, kdy „zběsile“ byl odstraňován a „ignorován“, stejně tak jako napadán a vysmíván.

                      Je na místě říci, že „vtip“ a „legrace z kněze“ (tím méně ne z JK či dokonce z Pána Boha) motivací NEBYLA. Jediným důvodem proč došlo k tomu, čemu došlo, bylo, že jsem se zcela spontánně zastal JK. Prostě jsem „suše“ konstatoval, že JK není služebníkem kněze, ale kněz je služebníkem JK.

                      A podle všeho tomu tak skutečně JE. …

          • 10.5.2017 (20:59)
            Trvalý odkaz

            No, to by bylo na dlouhé povídání. Já na humor a legrácky nedám dopustit, ale mám kolem sebe dost lidí, kteří pro to moc pochopení nemají. Mnohdy argumentují, že o věcech posvátných by se nemělo žertovat vůbec. Dobrá, všechno by mělo mít jisté hranice, které by se neměly překračovat. Ale absolutní absenci humoru si nedokážu představit. Někdy se dostaví sám o sobě neplánovaně jako „kouzlo nechtěného“ v podobě přeřeknutí, nějakého faux pas mimo režii a tak dále. Když už nic jiného, tak bych to bral jako zkoušku pokory ve smyslu, že nikdo není neomylný „mistr světa“.

            Reagovat
            • 11.5.2017 (4:28)
              Trvalý odkaz

              Fyziologické projevy „duše“ – ne vždy lze zcela „ovládat“ a regulovat. …

              Reagovat
              • 11.5.2017 (7:01)
                Trvalý odkaz

                Pane Hajný, taky bych to rudnutí nepřeceňovala. Někdo (např. jeden můj kolega) rudne kdykoli ho něco vyvede z míry, překvapí a neví honem, jak má reagovat. Nemá cenu z toho vyvozovat něco dalšího. Co se stalo, už pusťte z hlavy, už jste se s tím natrápil dost.

                Reagovat
                • 11.5.2017 (9:01)
                  Trvalý odkaz

                  Ano Stanislavo…hezky řečené! Už to pusťte z hlavy pane Hajný! Jste otrokem svých článků.

                  Reagovat
                • 12.5.2017 (4:27)
                  Trvalý odkaz

                  Za zrudnutí, jsem se na pana faráře Kelnara nikdy nezlobil. Naopak. Z logiky věci jsem právě tímto jeho zrudnutím dokazoval, že je (či alespoň tehdy byl) člověkem v Boha i v JK VĚŘÍCÍM a ne nevěřícím. …

                  Reagovat
                • 11.5.2017 (9:49)
                  Trvalý odkaz

                  Nevím… Tak jsem o tom přemýšlel, jak bych se zachoval já na místě p. Hajného. Především bych vycházel z toho, že přijímám Tělo Páně, což je podstatou celé věci a způsob přijímání beru jako víceméně technickou záležitost. Pokud by mi kněz dal najevo, že mi na ruku prostě a jednoduše nepodá (udávat důvod snad opravdu není jeho povinností), tak bych přijal do úst a vůbec nic bych neřešil a už vůbec bych se nezdržoval psaním dopisů kardinálovi – stejně bych nic nevyřešil a jen bych se utvrzoval ve „své“ pravdě, která samozřejmě nemusí (a ani nemůže) být absolutní. I když z pohnutek p. Hajného leccos chápu, není to pro mě tak podstatné jako fakt, že přijímám Tělo Páně.

                  Reagovat
                    • 12.5.2017 (6:45)
                      Trvalý odkaz

                      Vnímáme stejnou realitu. Náš postoj k ní se však liší (resp. se lišit může). Stejně je tomu i s Bohem. Existuje jen JEDEN stejný Bůh pro všechny lidi. Naše pochopení JEHO se však odlišuje. …

                  • 12.5.2017 (4:15)
                    Trvalý odkaz

                    Předmětem dopisu panu kardinálu (Vlkovi) nebyla „forma přijímání“. Ale, že jsem se zastal ministranta slovy: „Hřích lze přemoci jedině láskou, ne strachem“, po nichž se kněz Budský stal „nepříčetným“ resp. se začal „ukájet“ lámáním mého prstu přes jeho kolečkový růženec a zlomil mi prst. V podtextu dopisu bylo i „nejpromyšlenější násilí“, které následovalo a z logiky věci i LHANÍ kardinálu Vlkovi (ze strany „církve“). …
                    ___________
                    Nevím, zda můj dopis něco vyřešil. … A možné je samozřejmě i to, že až ve svých 75 letech věku podá abdikaci na „post“ arcibiskupa pan kardinál Duka, bude se i on zlobit na mne a komunikovat to tak, že se nejedná o abdikaci z důvodu jeho věku, ale z důvodu mně „zlámaného malíčku“. …

                    Reagovat
                    • 12.5.2017 (8:03)
                      Trvalý odkaz

                      Děláte si srandu?

                    • 12.5.2017 (20:18)
                      Trvalý odkaz

                      Nikoliv. Máte tam i zprávu, když kliknete na obrázek:
                      http://hajny.webpark.cz/vlk.html
                      ______________

                      Biskup Duka VŠE četl a věděl a znal dříve, než „zkušenosti a znalosti“ onoho „nejpromyšlenějšího násilí“ OSOBNĚ odměnil.

                    • 14.5.2017 (9:44)
                      Trvalý odkaz

                      Nebavím se o Vašem zlámaném malíčku, spíš mně zarazilo, že si myslíte, že bude abdikovat kvůli Vaší zprávě a prstu, jesi sem to pochopil z vašich slov správně.

                    • 15.5.2017 (9:24)
                      Trvalý odkaz

                      Nepochopil jste to správně. Nemyslím si, že pan biskup Vlk abdikoval z důvodu „zlámaného malíčku“, ale že to bylo z důvodu jeho věku. Stejně tak se domnívám to bude i v případě pana biskupa Duky. … (Ač jste odpovědi P.Mgr.Tomáše Rouleho mohl samozřejmě i Vy rozumět jinak.)

                    • 15.5.2017 (10:24)
                      Trvalý odkaz

                      Cituji: „A možné je samozřejmě i to, že až ve svých 75 letech věku podá abdikaci na „post“ arcibiskupa pan kardinál Duka, bude se i on zlobit na mne a komunikovat to tak, že se nejedná o abdikaci z důvodu jeho věku, ale z důvodu mně „zlámaného malíčku“.
                      Píšete přesný opak….

                    • 17.5.2017 (7:59)
                      Trvalý odkaz

                      Tímto je to tedy osvětleno, a jenom suše konstatuji, že je to zase mimo…

                    • 18.5.2017 (5:41)
                      Trvalý odkaz

                      To poznáme až v Nebi. Do té doby (jak napsal už sv.Pavel): je naše poznání omezené a jenom částečné. Teprve až v Nebi uzříme plně a dokonale, tak, jako Bůh zná mne. …

                    • 21.5.2017 (20:48)
                      Trvalý odkaz

                      Od té doby, co jste se, p. Hajný, objevil na těchto stránkách, tak pořád mluvíte o zlámaném malíčku. Už je to 10 let – a Vás to pořád ještě bolí, nebo proč o tom pořád mluvíte?
                      Moje dcera měla taky zlámaný malíček (na noze), protože kopla bráchu do holeně. Už je to 20 let a minimálně 19 let – od chvíle kdy inkasovala od pojišťovny 400kč- nemáme potřebu o tom mluvit (dnes jsem udělala vyjímku pro pobavení čtenářů 🙂 )

                    • 21.5.2017 (22:34)
                      Trvalý odkaz

                      Vaší dceři to přeji (těch 400 Kč). Mě nedali ani haléř a to mám i výpisy z VZP, že to skutečně rentgenováno a ošetřováno bylo. … Že by nahradili zničené digitálky na to jsou faráři příliš velcí „chudáci“. … Stále mluvíte o humoru. Mne to náhodou přišlo docela humorný a VTIPNÝ, když o měsíc a den starší kaplan si vynucuje důstojnost a respekt tím, že vám láme prst. No a když to „křupne“ si uleví slovy: „V této farnosti si neumí vážit kněze.“… 🙂 🙂 🙂 http://urad.ricany.cz/farnost/p-mgr-pavel-budsky/

                      Láska přeci, ta musí bejt !!! A co nejde silou, jde větší silou.
                      🙂 🙂 🙂
                      ___________
                      Lído, humor léčí. Zasmějte se to spolu s námi. …

                    • 22.5.2017 (8:16)
                      Trvalý odkaz

                      Takže nám to pořád připomínáte abychom se pobavili jo?

                    • 23.5.2017 (7:22)
                      Trvalý odkaz

                      No tak škoda, že to víme až teď. Já si celou dobu myslel, že to nemáte vyřešíno.

  • 10.5.2017 (19:13)
    Trvalý odkaz

    A teď, zcela výjimečně, vážení a milí přátelé, bratři a sestry, napíšu něco bez legrácek:

    Zítra – 11. května L.P. 2017 – slavím své 15. výročí kněžského svěcení. Budu děkovat Pánu Bohu a blahoslavené Marii vždy Panně za nezasloužený dar svátostného kněžství při mši svaté v 17 hodin ve farním kostele sv. Markéty v Horní Plané.

    Moc vás prosím, vzpomeňte si na mne v modlitbě. Přítomné kněze a jáhny zde na Tisíckráte si dovoluji poprosit o požehnání.

    Můžete si přečíst oznámení o mém kněžském jubileu ZDE:
    http://www.farnosti-na-lipne.cz/clanky/aktuality/te-deum—–dekovna-mse-svata-u-prilezitosti-15.-vyroci-meho-knezskeho-sveceni.html

    A mou promluvu, kterou zítra při děkovné mši svaté budu mít, si můžete přečíst ZDE:
    http://www.farnosti-na-lipne.cz/clanky/duchovni-slovo/promluvy-na-nedele–slavnosti-a-vyznamnejsi-svatky/te-deum—–dekovna-mse-svata-u-prilezitosti-15.-vyroci-meho-knezskeho-sveceni.html

    I já vás všechny uzavírám do svých modliteb a ze srdce vám + žehnám!

    Váš

    P. Jan

    Reagovat
    • 12.5.2017 (12:45)
      Trvalý odkaz

      Bratře Jene, věřím, že promluva byla krásná, ale asi bych nebyl schopen ji celou naživo vydržet. A přiznám se, že sem nebyl schopen ji ani dočíst….ale je to tím, že je po obědě, a mně se zavírají oči. 🙂

      Reagovat
  • 10.5.2017 (23:27)
    Trvalý odkaz

    Při čtení tisíckráte se královsky bavím. Při čtení tohoto článku jsem dostal (možná) dobrý nápad: Duka for president – co vy na to?

    Reagovat
    • 12.5.2017 (12:43)
      Trvalý odkaz

      Hloupost. Jeníku, nevím kolik je Ti let, ale když se pozorně zadíváš na Duku a Zemana, tak pochopíš, že je to skoro jeden a ten samý člověk. Takže tímto krokem bychom si moc nepomohli 🙂

      Reagovat
  • 10.5.2017 (23:58)
    Trvalý odkaz

    K mému (možná) dobrému nápadu dodávám: Věřím, že by Francesco Buongiorno udělil dispens a P. Jan Špaček by potom neměl problém. Že bude mít (možná) problém M Hajný je mi fuk.

    Reagovat
    • 12.5.2017 (12:46)
      Trvalý odkaz

      Pan Hajný nemá nikdy problém. Důležité je být pravdivý.

      Reagovat
    • 18.5.2017 (5:47)
      Trvalý odkaz

      Nejsem šéfem Jana Špačka. Můj „dispens“ (ani požehnání) NEPOTŘEBUJE. …
      ______________
      V demokracii rozhodují voliči.

      Reagovat
  • 11.5.2017 (18:19)
    Trvalý odkaz

    Já mám s ministrováním taky zkušenosti a to jsem pouhý laik. Takže jestli Duka zařídí nějaký to ministerstvo navíc tak bych to bral.

    Reagovat
  • 22.5.2017 (5:23)
    Trvalý odkaz

    Lído, přemýšlel jsem o tom, co jste psala…
    Stačilo by jediné slovo: PROMIŇ.

    Reagovat
    • 22.5.2017 (21:35)
      Trvalý odkaz

      Jestli to pomůže – tak můžu dotyčného suplovat: PROMIŇ. 🙂

      Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *